loading...
ارتش سرخ آسیا
معین خدیوی بازدید : 55 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (3)
پس از پیوستن جلال حسینی، مهرداد پولادی، شهاب گردان، حسین ماهینی، محسن بنگر و محمد قاضی به پرسپولیس و تمدید قرارداد ستاره های این تیم در فصل گذشته، رویانیان به طور جدی پیگیر جذب یک اسپانسر قوی و متمول برای فصل آینده است.

پرسپولیس فصل گذشته از زمان حضور محمد رویانیان با امضای قرارداد دو شرکت معتبر خودروسازی اوپل و آئودی، مشکلات مالی خود را به طور کامل به فراموشی سپرد اما ظاهرا رویانیان برای فصل آینده با دغدغه هایی از این جهت مواجه شده است.

ظاهرا طبق قوانین جدید امضای قرارداد با کمپانی های خارجی برای حمایت از تولید ملی و سرمایه داخلی میسر نیست!

گفته می شود یک شرکت فرآوده های نفتی و یک شرکت تولید محصولات لبنی تا امروز بهترین پیشنهادات را برای حمایت مالی از سرخپوشان در لیگ دوازدهم و جام حذفی ارائه کرده اند
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1348/10/11 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

بزرگترین و معتبرترین سایت تفریحی ورزشی در ایران .
WwW.PeRsIaN-PaToGh.NeT
WwW.PeRsIaN-PaToGh.In
WwW.PeRsIaN-WwE.CoM

این نظر توسط سلام چطوري؟؟؟ در تاریخ 1348/10/11 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

سلام خوشحال شدم از وبت ديدن كردم مطالبت خيلي باحال بودن
اما من به كمك احتياج دارم من يه سايت زدم تازه تاسيسه دوست دارم توش عضو بشي فكر كنم چند دقيقه وقتتو بگيره اما كمكه بزرگي به من مي كني
اگه عضو شدي دمت گرم ولي اگه عضو نشدي بازم دمت گرم
من منتظرت هستم
دوست داشتي عضو شو www.nicerbid.net


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکرد سردار رویانیان در جذب بازیکن؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 10,484